kebabrulle, cola & snacks!

har nyss tagit ut mina inbakade flätor ur håret.
vill ha vågit men det blev inte så mycket :(
men orkade inte vänta så länge och ville inte gå ner med flätor för har ju så kort lugg så de bara stog ut..
vi sitter iallafall nu och tjockar oss!
mamma och syrran kom med kebabrulle innan och nu sitter vi här uppe och äter snacks och drickor cola.
mamma skulle inte ha fest idag så vi har en helt vanlig fredags kväll. Jätte mysigt! fast vi inte har gjort så mycket.
såg nyss på nyheterna en video om han Caddafi och hur han dog. 
asso visst är det typ bra att han är död men hur de dödade han. Sparkade, slog och bara plågade han. Helt blodig och massa. Jag har inte precis hängt med i svängarna om han och allt det. Så jag kan inte säga så mycket än usch!
iallafall, vi ska ner och fika snart nog. HIHI!
vi har målat naglarna, varit ute med Molle med koppel bara för han inte får vara ute ensam. Men det gick inte så bra han tog sönder kopplet och sprang iväg.. men han är hemma nu och nu sitter vi och bara chillar. Härligt!
fS

jag saknar mitt långa, jämna håååååår! :(
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja vill också ha godis! :(

sitter här hemma utan läsk & godis..tror jag dör.

SAKNAR DIG!

2011-10-22 @ 18:15:39
URL: http://collectphotography.blogg.se/
Postat av: Svar till jenna!

det är bara och komma!

Jag saknar dig!<3

2011-10-22 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback