jävla piss helg, jävla piss dag.

dagen idag har varit sådär..
några spanjorer var på skolan idag med. de är där tillsammans med 9:an som har spanska osvosv.
så lite trångt i korridorerna och sånt men aja får stå ut i en vecka.
inte mått så bra och humöret har inte varit det bästa.
vet inte heller vad jag ska tro och inte tro.
vet inte vart jag ska ta vägen eller något.
men får stöd från underbaraste Jenna som jag pratade över 1 timme med i telefonen.
skönt och bara kunna prata om allt som vi hade lust att prata om!
jenna kanske kommer hit igen den här helgen annars åker vi till henne.
var ganska så längesen vi var i stora gnosjö.
men det blir nästa gång eller denna helgen då.
hon kanske ska ta bussen till reftele och så möter jag henne där med cyklen sen drar vi hem eller hitta på något.
har även studie-dag på torsdag och på onsdagen färgar jag håret förmodlingen!
blonda det inte utan kör direkt på rött. om det inte blir den färgen jag vill ha åker jag in på torsdagen och köper ett paket igen.
vill inte blonda det beror på lite olika saker. att bleka/ljusa håret sliter ännu mer än att mörka det och vill inte gå runt blond (man får/kan inte färga direkt efter man har blekt det, kan tappa håret :s).
men blir lite halv röd hårig i veckan iallafall. och så har jag fått in 500kr för min gamla cykel jag sålde igår så ska spara lite till sen ska jag nog köpa löshår :p
eller något sånt. vill ha läääääääääängre hår! ge mig?
men nu ska jag nog fixa tills imorgon lite sen ett inlägg åtmindstånde till innan jag ska sova.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback