jag älskar studiedagar!

igår efter skolan drog jag, svensson och syrran till reftele för att träffa linda.
vi snackade, cyklade till hennes häst, åkte till bruket och tränade och spelade spel och käkade chips!
och sen så åkte jag och syrran med svensson till bredaryd och sov där.
och så vaknade vi och efter någon timme gick vi till bambu och tjockade oss. gott var det!
sedan hem och fixa oss, bara för det regnade..
och sedan över till sam och där var simon med så lite damp och sånt blev det! (Y)
sams pappa kom med en chips påse, en ostbåge påse och 2 st 2L läsk.. fatta vad vi tjockade oss med det?!
men sedan åkte jag och syrran hem :(
skola igen imorgon och sedan drar jag nog till gnosjö och sover hos jenna!
saknar dig babe!
blir nog och hänga ute i centrum eller bara sitta hemma och chilla!
blir nog fedt mysigt.
på söndag drar jag + laget till boda borg och ska försöka komma igenom banor.
så akta er vi kommer med storm!
vi åker buss nog, fast bussen åker vid 08.45..
HUR SKA JAG KUNNA ORKA DET PÅ EN HELG?!
anyway, ska städa lite på rummet och sånt.
sen tillbaka till datorn och droga bilder nog!
fS

bild på lindas skor.
har bildbrist som tusan nu!
ut och fota eller något snart!
saknar dig linda!
Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig med felicia!<3

2011-10-06 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback