hungrig_mask.se

kom hem från skolan för ungefär två timmar sen och har pluggat so.
måste plugga ännu mer senare har prov tills imorgon..
skolan idag var sådär. nu får vi inte gå till gympasalen och spela fotboll och det finns inte så mycket mer och göra på den skolan. och så var det två kockar där som ska hjälpa till med maten och maten var ju skit god -.-
åt inte ett piss typ, var döds hungrig så när jag kom hem vräkte jag i mig mammas goda lasagne! nomnomom♥
imorgon är det en ganska så chill dag och så kommer 99:erna. har slöjd första timmen med! syr en långklänning ehe.. kommer det och gå? :o
jag som knappast använder klänning med..ska ha vitt tyg med. HAH ojoj.. men det får nog funka!
ska droga bilder,bloggar och sedan plugga igen. Vi ses senare!
fS
fotograf: jennifer degrell
model: felicia sjöberg (jag)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback