höstlovet än sålänge..

har varit awesome!
har spenderat hela helgen tillsammans med Jenna och Madde på fredag kväll!
det har varit jätte kul! 
och nu de närmsta dagarna ska jag plugga, sova över med Lissie, åka till Sam, träffa Nellie, träffa Jessy och kanske träffa Elin.
träffade Elin på värnamo's marknad. Gud så längesen vi sågs!
vi bara stötte på varandra och så hej osvosv.
jätte roligt att få se henne igen!
sitter just nu och dunkar i mina hörlurar istället för i högtalarna.
mamma ska sova snart så vill inte störa henne.
imorgon ska jag plugga och damsuga övervåningen. duktig flicka jag är va? ;)
ska snart titta på lite filmer.
ska bara ta det lugnt ikväll!
fS

Kommentarer
Postat av: Jessy

ge mig ditt hår ! <3

2011-10-31 @ 23:53:40
URL: http://psychomachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback