High Chaparral♥

sitter här och stor längtar till High Chaparral!
lyssnar nämligen på den sorts musik. tittade in på min farbror's spotify lista och där fanns massor.
alla är inte så bra men min favorit är helt klart ''Do You Know You Are My Suneshine''
och så till sommaren ska man ju göra massor med saker.
fast det är en evighet till dess så får inte hoppas för mycket just nu.
nu får jag tänka på vintern. själv gillar jag inte så mycket vintern på grund av att det är så kallt, blött och allt.
jag är ju den människan som fryser ganska så ofta på vintern och så gillar jag inte så jätte mycket att åka skidor m.m.
men Jenna ska lära mig åka snowboard i vinter, kommer bli jätte kul!
och så ska jag och Lissie gå på sån där kurs på isaberg genom att åka snowboard.
kommer vara lite pinsamt eftersom jag är urdålig på sånt!
men jag måste testa och då var jag ta den risken och dessutom så kommer det bli jätte kul!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback