fifa11

sitter här medans Linda spelar fifa11!
kommer lana det hela kvällen nog. Kommer bli awesome!
vi har hunnit med ganska så mycket bara på en kort tid typ..
vi har käkat pizza, köpt godis, varit i stallet och tagit kort, fixat en video på Lissie&Mirror, plattar håret och massa.
sitter och myser i mina jumpsuitar med. jätte mysiga är de!
linda blev typ kär när hon fick på sig en. haha, så myyyyysiga!
snart ska jag köra en runda fifa11!
hihi, har inte spelat det ända sen nyår förra året!
fast då spelade jag på Xbox360 och nu spelar vi på playstation2.
men det går bra det med!
hih, vi är lite lata och ska inte ta fram en madrass till mig så ska sova i samma säng som Lissie.
Men som tur är att hon har en dubbel säng och jag får absolut inte ta hennes kuddar. fast jag får en iallafall!
men ska spela nu!
fS

ny bild och tagen idag!
Kommentarer
Postat av: Lissie

Mina underbara kuddar!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS<3

2011-10-14 @ 22:40:17
Postat av: Anonym

hihih! nooo!

puuuusss<3

2011-10-15 @ 02:50:40
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback