fest hos jenna, fest hos jenna

ja idag kör vi!
nej vi har redan börjat utan er!
drog ut nästan direkt när jag hade kommit till henne.
fixade lite engery dricka och godis sen så satte vi ingång vår dagliga tur i gnosjö.
var ute i ungefär i en timme sen blev jag pinkig och vi gick ändaaa till hem till henne och sedan drog vi ut till samma ställe direkt!
jajajaj, har inte så mycket att säga just nu egentligen men jenna is gone so.. feel me so alone to night :(
stannar här tills imorgon och vettefan när vi ska gå och lägga oss egentligen.. 
ska ju ut och fota imorgon innan jag drar hem.
men blir nog ingen problem (?)
jenna's data dampade sönder innan så sitter nere vid hennes pappas dator och dunka musik.
*biff meister*
jenna leker med dockor.. rädd felicia.nu
anyway, sitter här och drogar C-walk musik och lite awesome dans steg!
härligt!
skolan idag var ganska så rolig inte så många lektioner.
nästa fredag ska heeeeeeela forsheda skola 7-9 ha ledigt och samla in pengar till barn i andra länder.
jag och juliaH ska vara busiga, thihi!
kommer bli bäst julia! ♥
fS

damp bild! ingen som såg oss så, puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback