felicia goes kreaktiv!

ajjemän, som rubriken lyder så är jag kreaktiv.. eller ibland :p
rensade kläder tidigare idag ju och för de kläder jag vill ha fast inte kan använda gör jag till korta shorts, kortare linne osvosv.
och de andra ska jag ge bort till kompisar eller kusiner nog.
Syrran ska titta på de, Lissie ska få se på de och sedan ska jag visa Jenna ett linne som hon kanske vill ha.
Dagen idag har jag spenderat mest uppe på rummet nog.
först tagit en dusch med mycket dunk musik på, sedan rensade jag kläder, datorn, ätit och hjälpt till med katterna.
Mollebus är fortfarande inte helt inne med att struten på så han sover mest äter inget och gå inte på toa. Vet inte varför och börjar bli lite orolig :/
men han klarar nog det några dagar till hoppas jag och sen ska det vara läkt.
snart ska jag hoppa i säng.
funderar på att läsa en bok faktis men har inga bra så ska nog till biblan imorgon.
ska även till esset och köpa en tidning imorgon. Sen tillbaka och ha elevensval/ lösförståelse&skollaget.
ska lägga upp Dagens låt, 30 Dagar i mitt liv och sedan ett till inlägg sedan ska jag sova. hihi.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback