färgar håret..

snart! ska köpa in färg bara och färga det till mörktbrunt!
ska inte ha rötthår just nu. Vill ha tillbaka min naturliga färg, mörktbrunt.
så färgar det mörkbrunt. Kommer ju inte bli mitt naturliga men ändå ganska så likt hoppas jag!
btw, blir nog och köpa en ny mobil för syrran ska köpa sin system som hon har längtat efter. Hon ska bara få reda på ett pris sen beställer hon den! Får nog låna den och så ska jag köpa en sak till henne ifall hon köper sin system. Men det säger jag inte vad det kommer bli ifall hon läser mig blogg någon gång innan!
någon som tipsar om någon bra mobil? tacksam för svaret!
skoldagen idag var ganska så kall.. frös hela tiden och massa </3
håller jag på och bli sjuk? :s
hade idrott idag. Usch jag verkligen inte gillar idrott längre. 
men hade fotboll idag och det är ju alltid kul! fast spelar sämre utan laget.
och så tog jag en annan bok och läsa idag på engelskan för den sög. Så tog en som var lite tjockare osvosv.
och nu ska jag bara läsa ut den innan jul. men det går nog!
tog med den hem för att fuska lite..
anyway, ska nog måla naglarna igen. Eftersom nagellacket går bort så snabbt.
och så ska jag fixa lite saker tills imorgon.
lyssnar på 5 seconds of summer och små dör.
han Luke som jag har pratat om innan är med där. Åh, så underbar han är!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback