damp.se

efter jenna hade drat hem tog jag på mig shorts och linne. skit varmt ute o.o
sen blev det att klippa gräset.. fick min träning iallafall.
gick in och bakade en liten sockerkaka sen ut igen och göra det sista.
sen kom Svensson och vi bestämde oss för att åka till något och hitta på något!
det blev reftele och där träffade vi Sihvola!
vi var nog mest ute och dampade.
man kan nog säga att man hörde oss sometimes.. men det var fedt awesome!
efter ett tag gick vi hem till Jonas och tittade på tv. Jag ''lekte'' med hans katt ohfyfan vilket damp han fick och jag med o.o kunde inte andas skrattade så och katten attackerad mig och massa..
så strumpbyxorna gick sönder, helt nya </3
haha men skit samma kul var det!
sen gick vi hem fast på vägen stannade vi och dampade lite samtidigt som vi fotade lite :p
ah en helt vanlig lördags-kväll för oss cheyer!
imorgon kanske det blir gokart med vi unga.
vet inte riktigt om det är imorgon eller vilken tid..
men det ska jag ta reda på!
fS

ny bild osvosv..
sådär ser jag ut ungefär klockan 03.00
Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHAHA!

Jonas bara - Han bara leker..

HAHAHAHAAH,skrattar bara jag tänker på det..

Föresten lägger upp bilderna på fb & min blogg sen :D

Madde borde hamna i fängelse ;)<3

2011-10-02 @ 10:23:48
URL: http://liiiindaa.bloggplatsen.se
Postat av: Svar till Linda!

HAHAHAHAHHAHAHA!

jag bah: leker?! o.o



HAHA jadu ska nog leka med han igen mohaha!

ah bra!

jaså? :o<3

2011-10-02 @ 22:06:02
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHHAHAHAAHHA!

asso det var bara för roligt!

ja hon hoppade ju på oss 0.o<3

2011-10-03 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback