brons färgat..host..jättefint..

svensson hängde med hem idag igen :p
vi käkade först sedan gick vi upp och färgade mitt hår
skulle ha blivit rött men det blev bronsfärgat istället :s
men ska färga det igen på torsdag så då ser man nog att det är rött?
just nu har jag ju bronsfärgat.. så är lite ljusare i håret men det funkar nog en dag sen har vi studiedag!
äntligen! orkar inte med skolan ett piss..
får värsta dampen i skolan nu med o.o
HAH ojoj jag och svensson är värsta galningarna i korridoren..
btw, vi fick typ den ''onda blicken'' från sven idag..
vi bara stog där utanför dörren sen kommer någon och öppnar och springer iväg.. och så får vi svens ''onda blick'' och alla andra 6:or ba: eh? o.o
jag: ehe.. det var inte vi.. det var de --> nämen hejdå! *stänger dörren*
sen illgarvar vi! vi är bäst dampade sönder idag så många tittade.
jenna är för goe:
-
jenna: gördu?
du: pluggat precis, själv?
jenna: jävla pluggnörd
jenna: JUSTEFAN GLOSOR HAR MAN JU TILLS IMORGON, brb ska plugga!!
fS

saknar mitt långa hår r.i.p!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback