Boda Borg - Awesome!

kom hem för någon timme sen och har drogat lite bilder. *drog drog*
mitt lag- jag, syrran, Linda, Hanna och Lollo, vi ägde helt klart!
kom på fjärde plats och tog 3/20 st stämplar.
inte så många men gud vad vi skrattade, ont i knäna och vad vi fick tänka!
vi var inte alls med i början bara för vi åkte 08.45 från klubbstugan -.-
jag och lissie höll på och somna hela vägen till sävsjö men fick vi sova? nej för vi hörde skratt, musik och jubel hela vägen från de där bak. okej visst vi skrattade!
sen när vi kom dit kom det bara fler och fler.. sen några random killar fick damp osvosv..
en utav killarna-de gick inte så bra för er?
jag- jag tänkte *en smäll mellan benen skulle sitta fint (6)*
men fick inte något så stort utbrott på de men lite små sparkar och knytnävar mot dörrarna och sen var det bara och fortsätta.
killarna var verkligen jobbiga -.-'
sen skulle jag hjälpa Svensson & co med en bana. Vi kom fram till stämplingen och skulle stämpla.. men Svensson hade inte lappen så fick stå dör med öppen dörr och försöka på tag på wilma sen kom hon och en stämpling till de.
min efterblivna katt ligger här jämte mig justnu och snarkar.. o.O
ehe.. drägglar med. så gulligt!
men nu ska jag fixa lite saker tills imorgon sen så ska jag blogga lite till!
fS
Micke heter han - efterbliven.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback