avgudar kärleks videos på youtube!

sitter här och tittar på lite kärleks videos på youtube som rubriker lyder.
tycker det är urgulligt hur det har gjorde alla, bilder, musik och allt.
kan faktis bli lite avundsjuk men sånt är livet.
snart ska jag sova!
tog temperaturen innan men hade ingen feber. Var bara lite kall.
så vi får se imorgon som sagt.
har även gått tillbaka till att skriva egna låtar.
så har skrivit en låt idag och blev ganska så nöjd faktis.
har ju skrivit några innan och så sjöng två tjejer en utav mina låtar på skolavslutningen :p
ska bara få tag i Maria vår gamla musiklärare på bredaryds skola för att fråga om hon vill fortsätta och hjälpa mig.
vi ska även kanske spela in en skiva. Hon har någon makapär så man kan spela och sjunga in.
kommer bli jätte kul!
Men först måste jag få tag i henne och se vilken dag och tid jag kan komma.
känner mig lite små sexig sitter här med mina hello kitty trosor och snobben bh.
åh, älskar de! måste köpa nya underkläder med (A)
men vill ha med mönster på t.ex. blommor, figurer och sånt.
inte hel färgade. Då känner jag mig inte så bekväm om jag ska vara ärlig.
måste ha lite roliga underkläder med:p
nu har jag tråkigt och vet inte vad jag ska skriva om så ska lägga upp Dagens låt och 30 Dagar i mitt liv sedan sova, Godnatt allihopa!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback