ägd av sin egna dator..

simon åkte hem för ungefär två timmar sen?
kommer inte riktigt ihåg :p
vi snackade typ hela tiden och tittade på en film i ca 20 min sen skulle han hem.
han ville ut men tvingade han att vi skulle vara inne!
vill inte ut och dö i kylan o.o
blev ägd av min egna dator med..
tittade på skräck och så precis när jag skulle pausa så kom ett äckligt ansikte upp och jag slänger mig ner i kudden och bara skrek.
simon bara: HAHAHHAH!
jag: HAHHAHAHAH :(
anyway, efter han hade åkte tog jag en tårtbit och mumsade i mig den.. nomnomom!
måste snart sova med!
ska upp 06.30-07.00 imorgon/idag! måste duscha, fixa mig och massa annat. ska försöka logga in på datorn och göra ett inlägg men det är inte säkert!
det blev ingen hiss/diss idag! Hann inte med. förlåt!
men nu iallafall ska jag slänga in en ''30 Dagar i mitt liv''
fS

orkade inte leta reda på en bra bild^^
så fick bli en helt oredigerad bild och tagen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback