5000kr!

kom nyss hem och tog mig ett äpple!
Vi, Bredaryds Ik vann hela saken och fick 5000kr!
trodde faktis att värnamo skulle vinna men det gjorde de inte utan vi!
fattade inte det först för liksom det var mer blåa där än röda:o
men jätte roligt var det och vinna!
och mycket skratt blev det.
godis regn också så fångade en klubba och smaskade på :p
vi fick även en såndär lapp så man fick gå till kiosken och fick ta sig en korv och dricka.
men jag gillar inte korv så mycket så fick leva på lite godis från syster.
anyway, matchen avslutades 1-0 till Ifk!
jätte snyggt mål. Straff och han tog den med en rullande in.
Så snyggt tycker jag!
fryser ännu mer än vad jag gjorde innan så vet inte riktigt hur det blir.
börjar få ont i nacken med och börjar bli förskyld.
vi får se hur det blir iallafall!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback