50 kr rikare! (Y)

hih, jag och Lissie är så busiga!
hon köpte min lila jumpsuit för jag inte ville ha den. Hon fick den för 50kr bara för jag älskar henne!
nu är hon glad och jag är också glad för vi är så tuffa i våra jumpsuitar! (H)
satt och spelade fifa11 innan och nu när Lissie spelar så får hon minsk 5 röda kort HAH!
asso så kul när hon får damp.. okej jag får också damp! The same!
men iallafall vi kan inte sova. Är pigga små flickor är vi!
har målat naglarna igen och har tagit massa egopics med hennes system.
verkligen älskar den!
så nya egopics kommernog fam någon gång :p
vi tog även bilder tillsammans och sånt.
hah, vi hade lite kul och jag målade på hennes ben/fötter!
fina, tror jag borde bli en sån där som tatuerar? nej, haha. Kommer aldrig och gå :)
ÄLSKAR LISSIE'S TAGENTBOOOOORD!
men nu ska jag bara vänta på att bilderna ska in till datorn och sen ska jag redigera lite!
fS

bara för vi är så coola!
awesome dag, minnen på bild!
Kommentarer
Postat av: Lissie

Glöm inte magen med !!!!!!!<3

ÄLSKARDIG!

2011-10-15 @ 03:16:44
Postat av: svar till Lissie!

den är såååååfiiin! mjao

JAG ÄLSKAR DIG!<3

2011-10-15 @ 15:15:32
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback