30 dagar i mitt liv-vad gör du på kvällarna helst?

jag är nog helst med kompisar men ibland vill jag bara sitta och titta på film med familjen eller spendera min tid uppe på rummet. jag sitter uppe oftast till 01.30-02.00 men ibland tidigare och ibland senare.
men det kvittar jag kan sova hur länge som helst ändå.
anyway, när jag är med kompisar så brukar vi snacka, titta på film, dampar,tjocka oss med godis/läsk/pizza eller annat gott, halvsover och massa annat.
men när jag är hemma med föräldrarna så tittar vi oftast på film, om inte och jag sitter uppe på rummet så har jag alltid datorn igång osvosv..
men ibland tecknar/målar jag, fixar till lite olika saker och massa annat.
jag tror jag ska sova nu. börjar bli sådär så man inte kan hålla uppe ögonen, godnatt!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback