30 dagar i mitt liv-hur sminkar du dig?

jag orkar inte ta steg för steg och ta kort.. så det får duga med text (?)
-
först sköljer jag alltid ansiktet och torkar det. så man får en skön, ren känsla.
sedan tar jag på mig min foudation. jag applicerar ut det med en svamp.
sedan tar jag puder som är en aning mörkare än min vanliga hudfärg.
sedan tar jag min ena svarta kajal penna och gör så jag får lite svartare ögon.
sedan tar jag på ganska så mycket mascara. jag använder minst 3-4 st olika varje gång.
sedan min andra kajal penna så jag får ännu mer mörkare ögon.
sedan en orange/rosa aktig brush och applicerar det med en pensel.
-
jag hoppas ni förstår.
jag har oftast så, ibland kanske jag slänger dit lite ögonskugga men inte något läppglans eller något sånt.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback