15 sanningar om mig.

♥jag älskar mysiga hemmakvällar.
♥jag gråter fortfarande till lejonkungen.
♥Ulrik Munther är en av mina stora idoler!
♥jag vill ha ill blont hår men vågar inte färga det till det.
♥jag vet inte ifall jag gillar någon.
♥jag hatar vintern.
♥jag vågar knappast åka någon stans utan smink.
♥jag är rättså bortskämd faktis.
♥musik, fotografering, piercing, fotboll, familj&vänner, coca cola och min mobil är nästan hela mitt liv.
♥jag har vänner som jag verkligen inte kan lita på.
♥jag älskar att kramas och allt annat som är omkring det.
♥jag har ett ganska så dåligt självförtroende men kämpar och det blir bättre och bättre.
♥jag kan sitta och skratta år ett skämt/något som har hänt efter en timme,vecka eller år.
♥jag tål inte killar. Jag tycker de är konstiga när man väl kommer till kärleken.
♥jag har tre katter Molle,Nisse och Micke. Har haft flera st under mina år. Jag älskar djur!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback