Nellie, JuliaH och Madelen

ska snart fixa mig lite. Madde och JuliaH kommer hit om en halvtimme ungefär och sen drar vi till Nellie.
men måste vänta på lilla Nellie för hon är i H-stad.
blir att vara lite i reftele sen hem och sova hos någon. tjejkväll!
ska nog ta på mig mina nya byxor bara för de är sjukt sköna.
vi kom hem ungefär vid två och har plockat upp, rensat kläder, ätit och annat smått.
lyssnar på Sean Banan bara för jag inte har något liv just nu.
köpte inget godis eller någon engery dricka idag.
helgen kommer att bli awesome blir att vara med tjejorna idag och sedan imorgon med någon och åka till Jessica.
nu ska jag fixa mig, puss!
fS

bild i repris, men saknar mitt hår :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback