när man glömmer bort..

Gick ner och skulle hämta något men glömde bort det på vägen. Jag verkligen hatar när man glömmer det.
Berit (stormen) håller mig vaken och jag kan inte sova. Så ska hämta min tidning och boken och läsa lite innan.
Har letat efter bilder i en timme nu tills imorgon och pratat med lite roliga kompisar på fb.
Lissie försöker också sova men det går inte för henne heller så vi snackar tills någon av oss somna.
Just det, hon har skaffat en ny blogg. Och komma till den klicka HÄÄR!
Ska hjälpa henne med designen och allt någon dag.
Är faktis ganska så nöjd med rummet nu när man har vant sig.
Blir att tända ljus och chilla imorgon efter skolan.
Jag kan väl ändå inte vara ensam om att sakna sånna här toffler?
De ser så mysiga ut och är ursnygga! Blir att titta efter sånna när jag åker och handlar julklappar.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback