dåligt, dåligt och dåligt!

oj, klockan har redan blivit 00.02 och jag som sa att jag skulle blogga massa ikväll.
sorry! men kan ju alltid lägga in inlägg nu?
lyssnar på lite blandat musik, fb och tittar lite på andra bloggar.
har försökt och hjälpa Nellie med hennes header men den sätter sig aldrig så ska försöka igen senare.
annars så ber jag Elin osv.
ska träffa Elin snart, saknar dig!
och till helgen kanske jag och Lissie ska träffas om inte hon är fortfarande sjuk.
imorgon ska vi äta en familjfrukost som vi inte har gjort på hur länge som helst känns det.
mami ska fixa ihop lite bacon, ägg osv. kommer bli hur gott som helst!
fast det dåliga med allt är att jag måste upp tidigt för dadi börjar åtta.
anyway, funderar på att köpa Justin Biebers nya julskiva, hans film Never Say Never och hans bok om den har kommit ut. börjar små älskar han igen :p
och även ska jag se ifall jag kan hitta någon utav We are Bravest's. grymt bra är!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback