dåligt av mig, igen!

förlåt förlåt för att jag inte har bloggat idag!
hängde med Madde hem efter skolan och pluggade typ.
stack upp till pizzerian och tjockade oss med en kebabtallrik, ica sedan och sen hem och kolla på tv och plugga matte.
fick ett sms av Cican och hon sa att Ulrik Munther spelade live på mix megapol så fick panik och satte på den.
fick leta efter kanalen en stund men sen så skulle han börja nästan. perfekt!
pratar lite smått med Albin nu och ska snart sova.
jag har inte bloggat något och känner mig hemsk.. vill inte sluta vara oaktiv.
men ska ska jag ändra på!
imorgon drar jag, Madde och kanske syster till värnamo och ha det mysigt i stan.
vet inte ifall jag behöver något än men det får vi se.
ha en bra kväll och natt, godnatt!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback