åh blir så trött!!

kan du inte komma något själv lr?
du behöver inte alltid härma alla andra vad de gör och vad de gillar!!
blir så himla trött kan ju inte skriva, säga lr göra något innan du härmar en! :S
och sen när man frågar dig så är du helt oskyldigt, lr du försöker att vara de iallafall!
men nej vi ser hur du reagerar! AHHAHAH!
vill bara skratta dig i ansiktet!
om du fortsätter som du gör jag lovar jag kommer att ta en snack med dig!
hitta på eget istället för att härma oss!
-
förlåt men ville bara skriva av mig!
det är bara liksom så som jag känner mig nu + är så himla trött!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem?

Prata.

finns för dig gumman!<3

2011-07-09 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback