kusiner?!

Mina kusiner är taskiga. De har blivit så kaxiga så det inte är sant :o
Ger dumma komentarer och allt *sadface*
Har hjälpt mami och dadi med disken och plockat undan nu.
Väntar på att Jenna ska komma tillbaka men det verkar inte hända. Så smsar med Lissie.
Blir kanske att träffa henne imorgon och så blir det nog att fota eller något sånt.
Åh, msn dampar och så ska jag skriva hur många som helt ''vinterns..'' på fb. Nolife.
Lissie kanske kommer hit och ska sova så jag får något och göra.
Och så åker vi till henne imorgon för att fota lite och sånt. Blir att fota henne när hon ska rida och så blir det nog lite nya bilder tror jag.
Nu ska jag dampa på fb så jag blir klar snart med det.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback