Tv time

Ska titta på tv lite och se ifall det är någon bra film.
Bloggar mer senare och så ska jag tjocka mig med pringles och ett glas cola.
Visst startar jag mitt jullov bra? Kommer att rulla fram den 9 januari för då börjar vi igen. Men det är långt dit så ska inte oroa mig.
Tog lite egopics innan så förhoppningsvis kommer det nya nu.
Pratar med Simon om att jag lägger upp bilder på halva ansiktet.. normalt samtal? Haha, humor humor!
Längesen vi pratade osvosv. Trevligt att prata med han! HAHHAH, *dampar*
Bloggar mer senare, kramar.
fS

Testade en ny sak som man kunde redigera bilderna på. Tycks?
Kommentarer
Postat av: Jessy

så himla fin!

<3

2011-12-23 @ 00:37:32
URL: http://psychomachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback