träning på 2h och 15min..

Sitter och äter just nu tillsammans med Madde och syster. Kvart över fem börjar träningen och håller på i 2h och 15min, orkar inte.
Dagen idag var rätt så chill men orkade inte med skoldagen. Så gick där som en zombie och bara svarade typ ah, mm osv. Nej jag var lite mer socialare. Fick kakor av tre killar av klassen när vi skulle titta på film på engelskan. Så mysigt så!
Nu ska Madde ha datorn och sedan kanske vi hittar på något innan vi ska åka.
Så bloggning mer senare ikväll. Blir runt åtta eftersom fotbollen slutar halv åtta.
Vi höres så länge.
fS

old picture and so on.
Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Allt bra med dig denna första december? ^^



Btw, vad tycks om min juldesign? :D

2011-12-01 @ 17:21:14
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback