talking to Pontus

Sitter och pratar med kusinen, Pontus.
Har inte sett honom mer än en gång på två veckor nu och brukar oftast se honom i skolan. Men han praoar så det beror på det.
Vi sitter och typ skämtar lite och sånt. Han var med i lördags då vi skulle fira släkten. Han och de andra verkade verkligen ha kul. Själv så var jag med Lissie så kunde inte delta mer än innan Lissie kom och när vi åt och fikade.
Jag, syster och Pontus skrattar alltid och har nästan samma humor faktis.
Lyssnar på dagens sista låt och som blir dagens låt efter detta inlägget.
Nu ska jag sova och försöka sova. Fryser ju så nu och på nätterna fast jag sover fullklädd. 
Får lida lite till och så imorgon ska jag se ifall vi har något tjockare täcke.
Sov gott och godnatt alla underbara läsare!
fS
jag älskar och pussa min älskling så var bara tvungen att lägga upp en.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback