taggar inför fredag!

Hejsan hoppsan!
Madde och JuliaH hängde med mig hem och nu ligger de i sängen och dampar.
Käkade mat innan, sjukt hungrig!
Slapp praisen idag så jag kunde gå till skollaget. Men ska praisa nästa vecka istället.
Och JAG KOM MED I SKOLLAGET!
Blev så glad och nästa vecka är det fotbolls tunering i Forsheda mot Gröndal, Appladal osvosv.
Men det berättar jag mer om nästa vecka.
Vi taggar inför fredag! Målar naglarna och fixar fram kläder&smycken. Kommer säkert att bli roligt!
Men kanske inte hinner att blogga på kvällen. Åker till macken lite över sju och sedan kommer vi hem runt ett.
Så kanske gör ett tidinställt inlägg eller så bloggar jag nästa dag. Går nog och lägger mig direkt när jag har kommit hem.
Nu ska vi titta på lite kläder, ses!
fS

finfin bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback