systers pringles

Så nu är städningen klar för min del. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på innan gästerna kommer.
Vill inte gå ut för vädret är typ skumt. Dimma, kallt och frost. Jag ser knappt upp till Hamra skola, haha.
Tjockar mig med systers pringles som hon glömde på mitt rum. Känner mig så tjock.. ska ju äta sånt senare ikväll och allt annat.
Nu har två stycken till ställt frågor på frågestunden så nu börjar det gå bättre. Hoppades på fler pågrund av att det är ganska så många som har kikat in.
När jag la ut det på facebook var det runt 130 st som hade tittat in men bara en som hade ställt frågor.
Nu ska jag försöka hitta på något!
fS

Trixade och mixade lite med bilden. Ganska så nöjd faktis!
Kommentarer
Postat av: Melissa Molin

Svar: Jag ska fira min Nyår med mina kompisar, vi ska typ "festa" med läsk haha :P sj då ?



kramar Melle :)

2011-12-31 @ 13:10:31
URL: http://ponnyryttareeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback