nyårs afton snart

På lördag är det nyårsafton och det firar vi med Lissies familj och två grannar.
Vi har firat nyår med Lissies familj i två år nu tror jag och det är massor med kul!
Första året spelade vi in en liten film som vi fortfarande skrattar åt.
Vi hade tänkt och spela in en film i år igen men vi är inte helt säkre.
Jag hinner nog inte beställa den klänningen som jag skrev om för ett tag sen så att jag kan ha den på nyår.
Imorgon åker vi förmodlingen in till jönköping och shoppar massa. Får se ifall jag hittar något jag kan ha på nyår då med.
Vi ska vara hemma hos oss och äta Thailänsk mat tror jag. Vi ska åka och köpa massor med raketer förhoppningsvis i veckan. Förra året hade vi bara en box och massor med små raketer. Man tröttnade efter en stund på de små om man får säga det själv.
Hur ska ni fira nyår i år? Berätta för mig!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback