Julgran

Nu är det bara några dagar kvar tills jul och i veckan ska vi bära in julgranen och pynta den. Kommer bli riktigt mysigt eftersom vi tar upp alla jultomtar samma dag.
Vi går alltid ut i vår skog och hugger en egen julgran istället för att köpa en.
Jag tycker verkligen att det är riktigt mysigt när julen kommer. Kommer att byta julklappar med Lissie och JuliaH. JuliaH får sin på torsdag och så ska jag se ifall Lissie kan på fredag eller lördag. Saknar henne!
Har använt min ear cuff som jag fick av Jenna som julklapp. Riktigt snygg tycker jag! Jag har nog inte berättat vad jag gav henne. Jag gav henne en playboy filt bara för hon älskar playboy.
Såg något rosa på en hylla på Jysk så gick dit och tittade och där låg den bara för 75kr. Kostade 199kr innan men de hade sänkt. Riktigt bra fynd tycker jag! Hon älskar ju rosa med och hon myste med den hela helgen.
Tack för helgen Jenna höll jag nästan på att glömma!
fS

Bild från helgen. Tycker den är rikigt charmig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback