imagecollection.se

Det är en butik på nätet som har lite kläder för tjejer. Från kofter till klänningar.
Gå in och titta så kanske du hittar något? 
Är med och tävla om denna klänningen i Missbuttercup.blogg.se tävling.
Som sagt hon har massa med tävlingar!
-
till Matilda, varför jag borde vinna
Egentligen har jag inte någon riktigt förklaring utan gillar din blogg och att tävla.
Och dessutom så skulle jag behöva ha någon nyårs klänning eller till något mer festligare.
Jag hoppas att min motivering var bra iallafall, haha.
storlek XS
Kramar Felicia.
-
fS
LIPSY ALICE KLÄNNING/ VIT
Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2011-12-06 @ 07:46:11
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback