I was born this way, baby

Sitter och skriver dikter, sånger och texter. Har inget annat för mig och dessutom är det kul för ingen får se de.
Lyssnar på Sandra Lidholm och hon är helt underbar. Sån röst hon har!
Hon blir dagens låt senare.
Har laddat ner några filmer som jag ska titta på nu i jul. Vill ha jul nu!!
Har köpt lite julklappar och ska in till stan för att köpa fler innan jul. Blir att fira jul hos våra lill kusiner.
Har franska prov imorgon istället för att Jan var sjuk och så har vi engelska. Har inte hittat mina nycklar än och vill verkligen inte köpa nya nycklar. Ska vänta och se ifall de kommer fram snart och så länge bor jag i systers skåp.
Hannas nyckel försvann bara sådär idag också och Theas var borta för någon vecka sen och då hade någon tagit den och lagt den i toalett rummet. Helt sjukt att någon egentligen kan göra så!
Så vi kanske har några nyckel tjuvar i skolan? Vad vet jag, kanske inte är sant MEN jag vill ha tillbaka mina nycklar!
Hittar de ingen stans och så ska jag öppna mitt skåp och titta igenom hela bit för bit imorgon, desperat är jag!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback