Hög statistik!

Kom nyss hem från Värnamo och handlat mat. Innan det hade vi träning och jag stog målvakt hela. Kul..
Skolavslutningen var fullt med skratt, sång och massa kramar. Flera sjöng jätte vackert! JuliaH hängde med hem och så öppnade vi våra julklappar som vi bytte. Av mig fick hon en parfym och av henne fick jag en ring och en ögonfransböjare. Tack gullet!
Vi gjorde tacos tillsammans med syster, sedan upp till rummet och skypa med Felix.
Tittade på min statistik tidigare ikväll och märket att 153 st tittade igår. Kanske inte är så mycket men det var mer än vad jag hade förväntat mig.
Ska ta bild på vilka kläder jag hade, plocka lite på rummet och droga bilder och julmusik lite. Bloggar snart.
fS

orkade inte leta efter någon bild
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback