Hårspray

1- Hårspray från Wella, det är väldigt bra faktis. Om man vill hålla luggen kvar, hålla sina lockar och allt sånt kvar ett bra tag borde ni använda den. Jag använder den för att hålla min lugg kvar. Du kan få den för ca.18-26kr.
2- Hårspray från Loréal, om man vill ha mycket volym använ den säger jag bara. Den luktar lite gammeldags men den är super bra ändå. Använd den inte till att spraya på lockar t.ex. för då går de bara upp. Den kan du får för ca. 16-20kr
3- Hårspray från Proffs, den är hur bra som helst! En utav mina favoriter helt klart. Hur billig som helst, från 15-20kr bara.
4- Hårspray från Got2b, den är också för mycket volym. När jag tuppera mitt hår så använder jag den ibland. Den kan du får för ca. 17-25kr.
Och här är min favorit just nu!
Ett hårspray från Syoss.
Jag köpte faktis den från Ullared för bara ca. 25-27 kr tror jag det var.
Men den var helt klart värd de pengarna. Håller håret i flera timmar och så stelnar det direkt.
En lite dålig sak med den är nog att ibland blir det för stelt.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback