get out, get out, get out of my head.

Kom hem från Hamra skola nyss pågrund av att jag hade ont i huvudet. Som jag har princip haft hela dagen.
Så lyssnar på 1D (one direction) som jag inte har gjort på åratal.
Ska köpa deras skiva eller önska mig den. Så många fina låtar och allt! Fina pojkar!
Jag och Wilma lyssnade på de påvägen till värnamo.
Badade och bowlade idag med hela 7:an ju. Simmade 20 längder som blev till 500 m och det var jobbigt. Sedan bada i några minuter och sedan upp och duscha, sminka och allt tills bowlingen. 
Sen till bowlingen och äta buffé sedan bowla. Grymt roligt vid bordet och när vi bowlade. Vi tjejer ägde! Satte många striker fast Robin satte tolv stycken själv.. Bra på bowling? Ah.
Jag kom på andra plats. Stolt eftersom jag gjorde 3-4 striker, hehe.
Nu ska jag plocka lite på rummet sedan blogga mer!
fS

tumblr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback