felicia goes sad

Hejsan hängde med Madde hem idag efter skolan och myste och hade snöbolls krig. 
Blev mulad, begraven i snön och fick snö innanför tröjan, lyckat? Iallafall det var grymt kul!
Min dag har väl inte varit toppen i skolan..
Först så gick flera killar på mig och började små slå mig på låtsas så fick damp och sedan när vi skulle sluta för dagen så märkte jag att mina nycklar var borta. Hittade de inte någon stans och hade med de till SO:n så fick panikångest.
Och har fortfarande de inte men ska kolla lite i skolan imorgon så ska bo i systers skåp tills jag har hittat de. Har ju inte världens lust att köpa nya nycklar. Husnycklen, skåpnycklen och cykelnycklen i samma band. Åh, FML!
Nu ska jag plugga inför imorgon. Franska prov och engelska läxa. Glömde ju så klart min engelska bok i skåpet så ska sno systers.
Blogg.se har ju ändrat lite nu ser jag. Ser ni också det eller är det bara jag som börjar bli blind?
fS

är smått deppig idag på grund av skolan faktis.
OCH har inte så kort hår har bara lagt allt hår på andra sidan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback