färga håret blont

Jag vill så gärna färga håret blont! Jag vet inte varför men jag tycker det är så snyggt.
Men jag vågar inte, haha. Jag passar säkert inte i det och om jag ska färga det vill jag att någon proffs ska göra det.
Har ju en avfärgnings färg här hemma. Men jag vet inte. Tänkt om jag inte passar i det så måste jag ha det i några månader innan jag kan färga igen. Står något sånt på paketet. Jag vill ju inte tappa mitt hår.. Dessutom så har jag mörka ögon bryn och jag passar nog inte i att ha blont hår och mörka ögon bryn. Vilket problem jag har!
Åh, blont hår är så snyggt, FML?!
Ah, vi får se hur framtiden blir, haha.
fS
Kommentarer
Postat av: Nellie

Tkr inte att du ska färga håret blont. Visst skulle säkert vara snyggt, men du har ju mörka ögon o mörka ögonbryn. Tkr du ska färga håret av en blandning rött o brunt o har det vid topparna! skulle vilja ha det själv men passa absolut inte på mig...

men välj du!<3

kram<3

2011-12-29 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback