De 5 finaste killarna som gillade min status blev..

Patrik Lilliecreutz
Känner inte dig så väl men du går i 7D.
Du är söt och verkar super snäll.
Jesper Boij
Här kommer en till Boij. Känner dig inte alls mycket.
Har träffats men aldrig pratat mer än på fb, sms och sånt.
Dennis Fransson
Kännt dig i två år tror jag nu. Och går i samma skola nu ju.
Riktigt skön kille är du och alltid glad.
Biff Dennis!
Martin Johansson
Vi går i samma klass blablabla..
I början var du en liten jobbig unge men nu så börjar du bli snäll minsann, haha.
Nej men vet inte vad jag ska skriva.


Pontus Sjöberg
Jag tog dig bara för du är min kusin. Och bara för att det inte fanns någon mer typ..
Alltid roligt att vara med dig osvosv.
Kommer ihåg när vi var små. Du, jag och Julia sov i ett litet tält inne i ert tv rum. Vi tyckte det var så spännade och allt. Sen när vi alltid går upp till skolgården bara för vi inte har något annat att göra.
Kommentarer
Postat av: jol

2012-03-07 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback