Äntligen!

Sådär ja, nu är designen klar. Om du inte ser den tryck F5.
Det blev en väldigt ljus kom jag på nu men det får duga.
Rätt så nöjd fakis. Ändrade bakgrunden, headern och headerns storlek.
Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men Madde hängde med hem idag och det fick bli att äta sedan åka till träningen. Själv så tittade jag bara på och gick ner till affären för att handla. Min hosta och halsont har blivit värre just när den började gå bort. Gjorde ju isvak idag i skolan. Hur kallt som helst och kunde knappt sluta skrika. Jag var för barnslig! Och så sjöng jag ju tomte nisse, tomte nisse hej titt tut bara för att få en fika biljett. Men när jag hade sjungit klart och allt fick jag ingen.. Fick duga med att basta med tjejerna.Riktigt skönt!
Joel och Wille filmade allt så ska titta på den på onsdag.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback