som en leksak..

idag när jag vaknade så tänkte jag..
vi tjejer är nästan som leksaker?
ni tycker nog att det låter konstigt men lyssna här..
killar leker med oss för att de vill alltid ha något speciellt från en tjej.
och vi tjejer går oftast på det med osvosv.
och speciellt när man har/hade känslor för den killen.
och sen efter ett tag förändras han helt och bara får för sig saker.
det får mig alltid att tänka om på nytt om, om och om igen.
det är nog inte så naturligt men bara att tänka på det får en känsla i magen som är väldigt skrämmande..
alla killar förstår sig inte på sig tjejen föräns killen har pratat med tjejen seriöst, men det gör ju inte alla killar och bara kör.
men aja, det är iallafall så jag uppfattar det oftast.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback