så många ord och en sån liten värld.

jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.
nu vet jag vad jag tänker.
även om det inte har varit så enkelt.
jag gråter för dig, gråter bara i regnet.
det är ditt val men mitt hjärta, mitt förlust.
mitt liv ingen kan komma och säga att jag ska glömma dig.
När jag vet att jag inte kan du finns alltid i hjärtat, alltid i drömmen.
ingen chans, men det tog mig ingen stans att tänka så.
att bara stå där i regnet hålla dig i handen och bara se dig i ögonen.
om det bara var så enkelt.
jag gråter bara i regnet.



lite inspiration från ''jag gråter bara i regnet''
jag uttrycker mig i mina texter & bilder.
kan inte prata ut med någon utan att nästa fälla en tår eller att få gråten i halsen.
det här är mitt liv, välkommen.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback