plugg plugg plugg -.-

skolan idag har varit b00ring!
orkar inte med skolan längre -.-
usch usch, men aja får la stå ut tills det blir lov igen!
vi hade lektion, i timme rast sen lektioner, rast i 50 min och sedan lektion. Ganska chill ändå!
men skulle egentligen inte ner till esset för att köpa godis menmen.. hela choklad kakan gick åt halv vägs tillbaka tillsammans med Madde och Julia! tjockisar vi är! vi delade på allt och åt upp allt på vägen :p
HAHAH vi är sjuan är nästan besatta av fotboll så vi körde stress idag ojojo jag, Madde och Julia blev kvar längst medans killarna stog jämte och klagade på att vi inte slog ut någon!
jag är tråkig jag vet, men palla inte skriva så mycket!
vill dra uuuuuuut fast det finns inget att göra mer än att titta på söta kor :')
ciao!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback