H-STAD!

tjoooheej!
här händer det saker!
igår ringde madde och undrade om jag ville hänga med till h-stad och stanna där tills lördag.
men klart man säger ja och så åker vi på efter middagen!
men måste upp halv 9 för att hjälpa pappa sen duscha,packa och fixa sig sen vänta på madde!
ser fram emot det har aldrig varit hos hennes fafa's stuga before so yeah!
hihi, har drogat Enrique Iglesias hela dagen!
guuuuud vilket namn han har, men guuuuuuuud vad snygg?!
men iallafall vill inte påminna alla men snart börjar skolan -.-
men innan ska man på bredaryds marknad med jenna!
fast vi är tvungna att vara ute till 23.00-24.00 bara för pappa ska ha fest och ingen ska vara hemma mer än han och hans kompisar, öh!
men aja, jag och jenna drar nog ut till reftele eller bredaryd vi får se vilka det är som vill göra sällskap!
blir nog fedt bra det där ja!
men nu ska jag sova så jag inte blir för trött imorgon, hihi :3
fS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback