de senaste dagarna..

har inte varit så aktiv de senaste dagarna, har varit upptagen typ alla dagar.
men nu är jag tillbaka hoppas jag!
anyway, de senaste dagarna har jag varit på liseberg, träffat kompisar, åkt till anneberg, halmstad och mycket mer.
imon kanske jag&madde ska till anneberg om det är fint men annars så blir det nog bara chill här hemma.
jag saknar faktis lite de andra kompisarna som jag inte har träffat så mycket under sommarlovet.
sommarlovet är ju snart slut -.-   men några dagar iallafall.
men det är lite som står på listan innan jag börjar skolan:
träffa Elin Ernér, Jenna och mer folk. Åka och bada/sola med kompisar. Tjäna lite pengar. Färga håret igen, ehe.
dessutom så behöver jag en ny header och ny design, så om någon som kan/vill hjälpa mig skulle vara underbart snällt!
justja, spelade match idag mot Bor. 
det blev 0-0 fast egentligen skulle det ha blivit 1-0 till oss fast det blev offside på JuliaH, synd!
men det var iallafall bara en tränings match och så spelar vi inte i samma serie som de..
men på söndag är det match mot vaggeryd tror jag, hemma. så är lite att tagga igen :p
jag har faktis saknat fotbollen fast jag har sagt att jag ska sluta men iallafall ska se ett tag till sen får vi se vart det tar vägen.
btw, jag har fått något utslag på händerna så det bara kliar som in i bomben. fast fick tips av Linda att använda en salva för hon har också tydligen haft något liknande.
anyway, ska kolla på film eller något!
ciao!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback