Bredaryds Marknad 20/8!

ah, idag har jag varit med Linda och Syrran!
längesen jag och Linda va. Det var iallafall jätte roligt!
mycket skratt och många bilder, hah.
ni fick en video i förra inlägget och där kan ni se nästan alla bilder.
vi gjorde nog inte så himla mycket egentligen vi fotade,bakade,var i skogen och mumsade i oss blåbär, ehe jag blev jagad av en ko. Jag som bara ville gå fram och klappa :p ochoch något mer gjorde vi säker, HAHAH!
Imorgon ska jag nog till reftele för att träffa lite folk. Madde hänger kanske med om inte hon ska vara barnvakt, linda kanske hänger på, Elin träffar vi/jag där och sen någon hon tar med.
Men det blir nog bra! lite smålängtar har jag till att få träffa Elin igen, thihi.
Sen på lördag är det marknad i bredaryd! En gång per år och spenderar nästan hela dagen där.
Söndag match mot ljungby i ljungby. Jag orkar inte gå upp tidigt för att vi ska samlas 12.00, HHAHA!
Och på måndag är det skolstart, buhu.. ska ha fotografering första dagen och jag har lite små panik. Vet nämligen inte vad jag ska ha på mig! Men har det lite i huvud hur jag vill ha det, men måste köpa strumpbyxor och en skjorta om inte jag hittar något annat snyggt man kan ha över ;)
Men det blir nog bra iallafall!
JUST NU DROGAR JAG SOBER LÅTAR, HAHAHAHA!
musiken suger men texten är typ rörande i vissa :p
fS
mitt fina monster som jag har på min 1D tröja ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback