träning sugen

Hatar att jag alltid blir så himla sugen på att springa eller styrke träna på kvällarna. Speciellt nu när det är så mörkt ute så jag inte kan springa en runda. Men på sommaren då jädra, härliga kvällar, ljust fast den elva och sånt. Beställde hem ett par träningsshorts från Gina Tricot i fredags så förmodlingen borde de komma imorgon. Kan inte sluta längta tills jag får använda de för första gången. Blir ju till våren/sommaren för de shorts som sagt. Efter den grymmaste helgen och nyår så lutar jag mig tillbaka och låter tankarna få vila. Vet att det har redan gått två dagar efter nyår men inte förens nu kan jag ta det lugnt. Tar mig en cider och ska titta på film. Saknar Madde en massor redan! Nyår med min bästa vän, min kille och en massa härliga kompisar och nya kompisar, perfekto! Ska inte tjata om nyår nu utan morgon dagen. Ska försöka komma upp i tid, äta frukost sedan se ifall syster uppe och ifall hon är det ska jag fråga ifall hon vill hänga med och gå en runda. Sen bara ta det lugnt, åka in till Bredaryd och göra en intervju och sen på kvällen träna. 
f
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är dom nya kompisarna ?

2013-01-02 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback