pluggsöndag

Klockan är redan halv tre, det är bara en dag kvar av lovet och här sitter jag och pluggar. Har snart skrivit klart mitt franska brev till min brevvän Margaux. Jag hoppas att hon förstår, för suger på franska verkligen haha. Ska försöka läsa på lite extra den sista terminen och i nian, kommer bli pinsamt annars sen när man åker till Frankrike och knappt kan något, haha. Ska skriva renskriva intervjun efter detta sedan ta något och äta sen sätta igång och läsa inför provet och två inlämmingssaker till franskan. Sista terminen av åttan kommer säkert bestå av massvis med läxor, prov och sen får vi inte glömma de internationella proven (har för mig att vi får de i åttan?), sen så har vi börjat med två och kanske till och med tre träninigar i veckan. Men detta kommer jag klara! 
Ska skriva klart brevet nu så bloggar senare, kramisar. 
fS
Kommentarer
Postat av: emelie

åhh ska ni till frankrike i nian :)? Hoppas vår klass också får det sen haha!

2013-01-06 @ 14:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback